Een dag niet gekanjerd, is een dag niet geleefd

Nederland wordt Kanjerland

Het enige stroopwafel A-merk, gaat Nederland nóg verder veroveren. Vanaf 25 maart is heel Nederland omgetoverd tot Kanjerland onder het motto; ‘Iedereen is gek van Kanjers.’ Met een nieuw soort Kanjertaal maakt Nederland kennis met Kanjers stroopwafels. Er zal een grootscheepse mediacampagne losbarsten van 25 maart tot 8 mei. We zijn gestart op vrijdag 25 maart met 6 tv-commercials, gevolgd door een abricampagne op 11 april en een radiocampagne op 18 april.

Klik hier voor het volledige persbericht

TV Commercials

Een dag niet geleefd

Een dag niet geleefd

George Robbie

George Robbie

Iets lekkers

Iets lekkers

Duurt lang

Duurt lang

Schahat

Schahat

Visite

Visite

Radio Commercials

Studenten

Gooische vrouwen

Buurmannen

Abri's

Gekanjerd

Examen

Lentekanjers

Eropuit

Bijkanjeren